marți, 23 februarie 2010

Romania tara mea

Incep sa-mi pun tot felul de intrebari : “cum ar fi fost daca?”,”de ce asa?” …Tara mea este mare , e plina de oameni buni si muncitori care iubesc toate aspectele vietii indiferent cat de triste ar fi …Nu poti compara mangaiere unei mame iubitoare , strangerea mainii unui tata mandru, sfatul unui prieten bun ….o bataie cu palma pe spate ….un sarut din partea fetei alese….filozofia unui profesor …teoria unei comunitati unite …. Sunt putine din lucrurile pe care le dobandesti doar daca meriti …si raman singurele regrete daca nu le primesti …..”Scopul vietii noastre este sa fim fericiti- Dalai Lama” …

Daca ma nasteam in alta tara ? Aveam alta mentalitate ? …poate …dar lucrurile importante ramaneau aceleasi si aveau aceeasi semnificatie … Nu stiu daca sa-mi fie rusine de tara mea cand vad articole pana si in New York Times , Post sau Daily News despre cele mai depravate subiecte romanesti ….ma intristez si stiu k cel mai urat lucru posibil este k cineva sa te judece inainte sa te cunoasca…. Nu stiu daca sa ma mandresc cand vad o prezentare despre un peisaj sau o stire despre un personaj popular datorita actiunilor sale de caritate sau involuntare …un erou urban sau al poporului …nu stiu …. “Am auzit vorbindu-se de nemurire dar eu nu am gasit-o inca” -James Caviezel(The Thin Red Line) Actiunile noastre ne caracterizeaza si ne fac ceea ce suntem …”Un spirit maret mereu a intampinat opozitie violenta din partea mintii mediocre” - Albert Einstein ….

Oare gandim mereu ce e bine sau doar ce credem k este bine ? Sunte influentati direct de persoanele din jur ? Putem sa fim noi insine ? Daca tara ne face ceea ce suntem si nu noi pe ea inseamna k subtilitatea lucrurilor devine prea absurda pentru realitate, rutina devine inevitabila si suntem educati de propriile minti murdare si perverse… Avem nevoie de acte de eroism sau trebuie sa improvizam noi? Cand eram mic auzeam cantec de pasare, vedeam cum creste un ghiocel, ma jucam cu catelul , tachinam pisica acum nici verdeata nu mai vad …o masina trece si ma stropeste pe picior …vad moarte si slabiciune peste tot , depresii si disperare …e trist Romania e o tara minunata dar oamenii care traiesc in ea o consuma si o distrug pe zi ce trece. Tara mea poate supravietui fara mine ….Eu pot supravietui fara ea?

3 comentarii:

  1. You made some good quality points there. I did a seekon the issueand found most people will will agree with your blog.

    RăspundețiȘtergere
  2. shares use a good ınternet site decent Gives thanks for the hard work to guide everyone

    RăspundețiȘtergere