joi, 18 februarie 2010

Ardei verde iute



Desi are titlul asta, nu vorbesc despre mancare.Abia am luat cina cu ai mei si mi-e plin ghiozdanu'.
Vorbesc despre fetele oamenilor in diferite situatii.
Am observat ca oamenii, in special la maturitate, refuza a-si arata fata adevatara in situatii precum:mancatul lamaii, criticele persoanelor superioare, mancatul unui ardei verde iute, calcatul pe picoare, intepatul, injuratul, s.a.m.d.
Stand langa o persoana mai mult de 5 minute imi dau seama ce reactie are in diferite situatii: tantea din autobuz de azi a fost bruscata de cativa tineri.Reactia ei?A tacut, uitandu-se in jos, la sacosa cu patlagele si cartofi.
E evident ca nu as fi scris despre asta daca "intamplarea" nu ar fi facut ca si pe mine sa ma bruste un pusti de vreo 19 ani in aceeasi zi.
Desgiur, eu i-am zis pe romaneste : "Da' fii in pnm mea atent, frate!".Reactia lui a fost una gen "Tipa e dusa grav!" si mi-a raspuns :"Bine tanti, ma scuzi".
Hai sa iti povestesc fizionomia fetei mele in acel moment: eram de parca cineva mi-ar fi incalcat drepturile, mi-ar fi luat bomboana, ar fi varsta cafea pe mine sau ars noua camasa in patratele sau cel mai important: M-AR FI TREZIT DIN SOMN!!!.
Ochii mei s-au bulbucat si inrosit.Gura mea a luat forma de "O" iar mainile mele s-au inaltat spre tavanul autobuzului.Eram ca un varcolac din fimelele horror de pe timpuri: gata sa devorez!
Deci iti dai seama, Cititorule, de ce mi s-a zis "tanti" si "ma scuzi".
Desigur, daca ar fi fost un tip dragut ar fi zis mai mult ca sigur "scuze".Dar cum acest specimen ce se indrepta cu autobuzul spre aceeasi destinatie ca mine era un Coca-Cola, nici macar Light ca era rrom, nici macar 0 zahar,ca ala e preferatul meu si nu as putea compara o maimuta cu o asa bautura pentru regi (Omoara, stiu.Dar ce nu te omoara in ziua de azi?!), a trecut mai departe fara a arata macar putin parere de rau, normal ca ochii si fata mea au luat culoare visinei in toiul verii, mai ales ca detest perosanele ce fac parte din regnul "cocalar" sau "pitipoanca".
Eu fac parte din categoria "copii bazgaiati" care adora sa se strambe.Asa ca nu mi-e jena si mi se pare fiarte normal, sa iti arati mocile comice din diferite situatii.
Ei ... prietenii stiu de ce .

Articol realizat de Vata Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu