marți, 3 august 2010

Noul videoclip Sistem -"People are people"

40000000

Formatia Sistem a lansat piesa "People are people" , o versiune noua al hitului Depeche Mode .

"De ce “People are people”? Mi-a fost sugerat de unul dintre prietenii mei de pe Facebook. Ne-a suras ideea şi am trecut la treabă. Se legau foarte multe lucruri: noi am cântat în deschidere la Depeche Mode, în plus ne regăsim întrucâtva în mesajul piesei – şi noi am fost contestaţi de multe ori pur şi simplu pentru că am ales să ne exprimăm mai neobişnuit. Am dat piesa în lucru, iar rezultatul ne-a plăcut foarte tare, aşa că am decis să fie următorul nostru single" , a spus Zoli Toth presei.

Trupa prin aceasta piesa vrea sa transmita publicului mesajul de toleranta : toti oamenii ar trebui sa ne intelegem indiferent de religie, de ce gen de muzica ascultam sau ce culoare avem.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu