joi, 16 septembrie 2010

Inna- face orice pentru celebritate

innaa



Inna a fost chemata in studiou Pro Fm, pentru a discuta despre viitoarele ei proiecte si muzica sa, ocazie cu care a spus cat de important este ca fanii sa o placa. Artista a mai decalarat ca daca ar fi necesar sa pozeze topless, pentru a fi iubita de fani, ar face-o.

"Nu ştiu dacă o să apară sau nu o şedinţă foto topless cu mine, ideea e că fac orice pentru cariera mea, iar dacă la un moment dat sunt nevoită să fac asta pentru ca lumea să mă placă mai mult, am să o fac. Ţin la cariera mea mai mult decât la persoana Alexandra", a declarat Inna in emisiune.

inna-3.png



Ea a mai precizat ca nu tine un regim alimentar, ca sa isi mentina forma fizica ci si-o mentine prin dans, muzica si stres.

"Cred că dansul şi stresul nu mă lasă să mă îngraş oricât aş vrea", a mai spus Inna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu