duminică, 12 septembrie 2010

Blonda lui Bote, inelul lui Cristea

byank"Blonda lui Bote"cu toate ca suspina pe la toate emisiunile tv, dupa celebrul burlac Catalin Botezatu, se plimba de mana cu fotabalistulAdrian Cristea. Invitata la o emisune pe Antena 2, Bianca si-a etalat o vergheta , dar despre care nu a dat amanunte.


"Am o verighetă pe deget, nu un inel de logodnă, dar nu vreau să spun dacă mi-a dat-o Cristea sau nu. Avem o relaţie specială, dar asta nu înseamnă că suntem iubiţi. Mă înţeleg foarte bine cu părinţii lui. Aceştia fac parte din anturajul meu şi ne vedem destul de des", a declarat Bianca la "Coferinta de Presa".

Ea a mai declarat ca mai are cateva operatii estetice. "Mi-am scos aluniţele, mi-am făcut un implant mamar şi mi-am mărit buzele de două ori", a spus Bianca .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu