sâmbătă, 20 martie 2010

Horoscopul

Sunt doua tipuri de oameni tinand cont de horoscop.
Cei care scriu si cei care nu pot iesi din casa daca nu au citit in horoscop daca sa ia tramvaiul sau taxiul?! Daca citesti in 3 reviste diferite horoscopul afli 3 informatii total opuse …
Despre oamenii care il scriu ce pot spune...ei citesc in stele (din cate stiu eu)…atunci de ce nu citesc toti la fel? Fiecare are alte repere dupa care isi justifica afirmaţiile.

In concluzie puterea mintii are o mare influenta asupra oamenilor.
Oamenii nu sunt la fel, unii sunt fericiti iar altii tristi chiar daca apartin amandoi aceleeasi zodii.

Articol realizat de Anca Ivan.

15 comentarii:

  1. Horoscopistul de serviciu20 martie 2010 la 14:46

    In ce zodie e gagica asta care a scris articolul...sa-i trimit eu versiunea mea de horoscop???

    RăspundețiȘtergere
  2. Are dreptate ...multi se ghideaza dupa horoscop...daca scrie k va fi o zi frumoasa...estc..multi cred in asta...si poate chiar au o zi grozava ! :):*

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte tare....bv ank;):*

    RăspundețiȘtergere
  4. felicitari scumpa :X:X:X super cool ..ai gadint extarodinar:-*

    RăspundețiȘtergere
  5. hm...dea bun si cu horoscopul asta

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi place foarte mult anca :P Foarte bine tine`o tot asa:X:*

    RăspundețiȘtergere
  7. sora mea..scumpa rau..normal..nu ma int horoscopul:)))

    RăspundețiȘtergere
  8. horoscopul:-?...nu cred in el
    ;)...ai dreptae: "Oamenii nu sunt la fel, unii sunt fericiti iar altii tristi chiar daca apartin amandoi aceleeasi zodii"

    RăspundețiȘtergere
  9. foarte tare:X
    esti geniala!
    Forata anca bacau!

    RăspundețiȘtergere
  10. Asa e...Eu una citesc horoscopul, recunosc, insa nu tin cont de ceea ce scrie...nu ma poate influenta in niciun fel :)

    RăspundețiȘtergere
  11. superb blog,marfa articolu :P
    spor la treaba :D

    RăspundețiȘtergere
  12. E bine ca oamenii se mai gandesc si la altele in aceste vremuri cu adevarat de criza prin care trecem. Mult succes in continuare

    RăspundețiȘtergere
  13. How did you make this template? I got a website as well and my template looks kinda bad so people don’t stay on my site very long :/.

    RăspundețiȘtergere
  14. Am si eu o intrebare, eu sunt zodia gemeni, si multa lume zice ca cei din zodia asta sunt cu 2 fete, dar eu nu cred si nu sunt asa, care este ideea de mlta lume considera asa ?

    RăspundețiȘtergere