joi, 24 iunie 2010

Pentru ca TE IUBESC

love
TE IUBESC:
1.Pentru ca imi esti alaturi la bine si la greu.
2.Pentru ca fara tine nu as putea trai.
3.Pentru ca esti elefantelul meu micut.
4.Pentru ca esti gelos.
5.Pentru ca ma tii in brate .
6.Pentru ca ma linistesti atunci cand plang si ma imbratisezi.
7.Pentru ca esti viata mea.
8.Pentru ca ai luptat ca sa fiu cu tin si nu teai lasat batut.
9.Pentru ca esti prea scump cand te alinti.
10.Pentru ca esti doar al meu.
11.Pentru ca ma iubesti.
12.Pentru ca ai ochii caprui.
13.Pentru ca razi atunci cand sunt nervoasa si ma crezi o scumpa.
14.Pentru ca imi zici te iubesc in fiecare zi.
15.Pentru ca esti dezordonat ca si mine.
16.Pentru ca avem acelasi vis.
17.Pentru ca esti emonelul meu.
18.Pentru ca amandoi sunt in C ( 9C respectiv 10 C).
19.Pentru ca imi place cum ma alinti.
20.Pentru ca seara chiar daca nu dormim in acelasi patut ne culcam la aceiasi ora.
21.Pentru ca imi place burtik ta mik.
22.Pentru ca esti incapatanat.
23.Pentru ca esti un nebun la fel ca mine.
24.Pentru ca imi place bratara ta .
25.Pentru ca ma musti de buze.
26.Pentru ca ma iubesti cu toate defectele mele.
27.Pentru ca numi ascunzi nimic.
28.Pentru ca esti dj la R.A.
29.Pentru ca esti mai inalt ca mine.
30.Pentru ca stau si te astept mereu in fata blocului.
31.Pentru ca chiulim impreuna.
32.Pentru ca te ador.
33.Pentru ca ma pupi pe frunte.
34.Pentru ca vei fi sotul meu.
35.Pentru ca mai iertat de foarte multe ori.
36.Pentru ca am alergat prin ploaie amandoi.
37.Pentru ca sunt doar a ta.
38.Pentru ca sunt marmotica ta.
39.Pentru ca imi cunosti parintii.
40.Pentru ca ai fost la mine acasa.
41.Pentru ca miai motivat multe abstente.
42.Pentru ca ma faci sa zambesc cand sunt trista.
43.Pentru ca vorbim ore intregi pe mess.
44.Pentru ca imi place parfumul tau.
45.Pentru ca langa tine ma simt ocrotita.
46.Pentru ca o ai mare.
46.Pentru ca esti iubitul meu.
47.Pentru ca ma faci o vacuta.
48.Pentru ca iti place ca sunt micuta.
49.Pentru ca miai promis ca nu o sa ma parasesti niciodata .
50.Pentru ca moare Anca de invidie.
51.Pentru ca ma iubesti cum nu ma iubit nimeni altcineva.
52.Pentru ca am scris cu pixul tau.
53.Pentru ca mai ajutat la tema la engleza.
54.Pentru ca iti plac plimbarile.
55.Pentru ca avem poze impreuna.
56.Pentru ca tii poza cu noi doi pe fundalul telefonului.
57.Pentru ca neam combinat pe 22 martie.
58.Pentru ca avem multe planuri impreuna.
59.Pentru ca imi place cesul de la tine.
60.Pentru ca vrei sa ne mutam impreuna.
61.Pentru ca iti place cum sarut.
62.Pentru ca niciodata nu mai inselat.
63.Pentru ca ne place studioul R.A. (stim noi de ce).
64.Pentru ca ne certam.
65.Pentru ca ma faci ce-a mai fericita fata din lume.
66.Pentru ca ma suni.
67.Pentru ca iti place cum ma imbrac.
68.Pentru ca imi place fundul tau.
69.Pentru ca fara tine e greu.
70.Pentru ca plang din cauza ta.
71.Pentru ca imi zambesti.
72.Pentru ca esti cel mai frumos.
73.Pentru ca iti place matematica la fel ca si mie.
74.Pentru ca ma tii de mana mereu.
75.Pentru ca o sa avem acelasi viitor impreuna.
76.Pentru ca iti petreci mult timp cu mine chiar daca esti ocupat.
77.Pentru ca ma conduci la tren.
78.Pentru ca mai sarutat in copac .
79.Pentru ca nu te plangi nicodata ca pierzi timpul cu mine.
80.Pentru ca o sa avem copii impreuna.
81.Pentru ca mergi cu mine la cumparaturi,
82.Pentru ca dimineta te grabesti ca sa ma vezi astfel incat ramai cu pasta de dinti pe fata.
83.Pentru ca fara tine nu as exista.
84.Pentru ca avem multe secrete.
85.Pentru ca iti place de mama mea.
86.Pentru ca ma certi cand gresesc.
87.Pentru ca avem prieteni comuni.
88.Pentru ca ma atingi.
89.Pentru ca sunt ciufulita ta.
90.Pentru ca vorbesti cu fratemiu.
91.Pentru ca imi trimisti smsuri.
92.Pentru ca tic.
93.Pentru ca acum mai sunat. (17:37 , 24 iune).
94.Pentru ca am incredere in tine.
95.Pentru ca imi place cand ma imbratisezi.
96.Pentru ca imi place sa imi dai tu de mancare in gurita.
97.Pentru ca am invatat o gramada de lucruri noi de la tine.
98.Pentru ca esti si vei fi unica mea iubire.
99.Pentru ca mereu impartim mancarea.
100.Pentru ca te-am iubit, te iubesc si te voi iubi pentru todeauna , indiferent de ce se va intampla.

Te iubesc enorm iubithul meu==> Robert:X


love 2

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu