duminică, 13 iunie 2010

Orice pentru publicitate - Lady Gaga

gagaVideoclipul piesei Alejandro al cantaretei  Lady Gaga a inregistrat peste 15 milioane de vizualizari pe youtube. [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=niqrrmev4mA&feature=player_embedded[/youtube]

"Simbolurile religioase nu trebuie să denote ceva negativ, ci reprezintă lupta personajului cu forţele obscure ale lumii şi salvarea spirituală a sufletului. Tocmai de aceea la finalul videoclipului ea alege să fie îmbracată în călugăriţă", a explicat Steven Klein mesajul videoclipului.

Acesta piesa ar putea intrece single-lul "telephone", si este al treilea single de pe albumul Fame Monster din 2009.

6 comentarii:

  1. My English is not good, but to see the article you write a good feel of your

    RăspundețiȘtergere
  2. Horoscop Zilnic7 iulie 2010 la 11:51

    Wow da ce idei ai si ce bine scrii! Imi place chiar foarte mult si postul asta si tot blogul, citinduti blogul am invat foarte multe!

    RăspundețiȘtergere
  3. hahahhaha..prea tare postul. imi place

    RăspundețiȘtergere
  4. scuze de offtopic dar imi poti spune te rog si mie de unde ai hostingul ca vreau si eu sa imi schimb hostingul meu. merci in avans pt raspuns

    RăspundețiȘtergere
  5. I also think the same as the genius commenter above :P

    RăspundețiȘtergere
  6. oh my god lady gaga is so crazy i love you gaga! your videos are so dark its awesome.

    RăspundețiȘtergere